هوش مصنوعی Kling AI منتشر شد!

kling-ai

هوش مصنوعی ویدیویی KLING AI منتشر شد!

بلخره پس از مدت‌­ها انتظار هوش مصنوعی ساخت ویدیو چینی به صورت عمومی منتشر و قابل استفاده از طریق سایت شد. پیش از این هوش مصنوعی Kling فقط از طریق اپلیکیشن موبایل و فقط با زبان چینی قابل استفاده بود. حتی اگر با زبان چینی کنار می­‌آمدید باز هم دردسرهای فراوانی برای ثبت نام در این اپ وجود داشت چراکه فقط باید با شماره چین و از طریق یک اپلیکیشن پشتیبان دیگر ثبت نام می­‌کردید! و این همه ماجرا نبود! بعد از ثبت نام در اپلیکیشن هم باز هم محدودیت در ساخت ویدیو وجود داشت و پرامپت­‌ها نیز فقط باید به زبان چینی نوشته می­‌شد. اگر این غول­‌ها را پشت سر می­‌گذاشتید تازه می­‌شد از یک هوش مصنوعی با کیفیت برای ساخت ویدیو استفاده کرد! این معضلات را در کنار دسترسی ساده هوش مصنوعی ویدیویی Luma Labs, Dream Maschine بگذارید! برای آشنایی بیشتر با این هوش مصنوعی اینجا کلیک کنید!

Kling AI چیست؟

Kling AI یک ابزار هوش مصنوعی چینی برای ساخت ویدیو است که اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شد و ویدیوهای ساخته شده با این هوش مصنوعی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. فارغ از ارزشی که خود این تکنولوژی دارد، زمانی که توانایی آن با هوش مصنوعی معروف Sora مقایسه شد ارزش بیشتری پیدا کرد. از زمان معرفی این هوش مصنوعی مانند بسیاری از موارد مشابه، ابتدا دسترسی محدود برای کاربران ویژه و سپس دسترسی برای تعداد بیشتر مردم چین قائل شد. امروز روز اولی است که این هوش مصنوعی برای تمام کاربران جهان از طریق سایت قابل استفاده شد. مفتخریم که جز اولین مدیاهایی هستیم که این خبر را به علاقه­‌مندان هوش مصنوعی می­‌دهیم.

 

kling-home-page

 

چطور از هوش مصنوعی Kling AI  استفاده کنیم؟

بدون معطلی می ­توانید بر روی این لینک کلیک کنید. اگر صفحه برای شما باز نشد احتمالا مجبور خواهید بود که از نرم­افزارهای تغییر آی­پی مانند ف-ی-ل-ت-ر شکن‌­ها استفاده نمایید. توصیه می­‌کنم تا در صفحه نمایش بزرگتر از موبایل این سایت را باز کنید تا بتوانید تمام گزینه‌­ها را به راحتی مشاهده کنید. امیدواریم تا در آینده شرایط بصری این سایت بهتر شود. پس از باز کردن سایت می­توانید تصاویر و ویدوهای ساخته شده­‌ی دیگر کاربران به همراه پرامپت­‌های آنان را مشاهده کنید. در این صفحه می­‌توانید با هر بار ثبت نام در سایت ۶۶ اعتبار به دست بیاورید. برای ساخت یک ویدیو ۵ ثانیه­ای ۱۰ اعتبار از شما کسر خواهد شد. اما نگران نباشید این اعتبار روزانه شارژ خواهد شد.

چطور با Kling AI ویدیو بسازیم؟

پس از اتمام فرآیند ثبت نام صفحه تایپ پرامپت برایتان ظاهر می‌­شود. در این صفحه می­‌توانید به زبان انگلیسی هر چه در ذهنتان وجود دارد را تبدیل به ویدیو کنید. اگر در این زمینه تجربه ندارید می‌­توانید آزمون و خطا کنید یا برای یادگیری پرامپت‌نویسی ویدیویی به صفحه اول سایت برگردید و ببینید دیگران چه چیزهایی نوشته‌­اند. یکی از خوبی‌­های این هوش مصنوعی این است که می­‌توانید تا ۲۵۰۰ حرف برای پرامپت بنویسید. این شما را در ساخت ویدیوهایی با تغییرات و جزئیات زیاد کمک می­‌کند. یک ویژگی خوب دیگر امکان نوشتن پرامپت­‌های منفی است. باکس پرامپت منفی به این معناست که چه چیزهایی را نمی‌­خواهید در ویدیو ببینید. به عنوان مثال می­‌توانید بنویسید که کیفیت بد یا ضعیف نمی­‌خواهید ببینید.

چطور با تنظیمات Kling AI کار کنیم؟

یکی دیگر از خوبی‌­های این هوش مصنوعی این است که گزینه­‌ها کاملاً واضح هستند. اگرچه امکانات زیادی نخواهید داشت اما زاویه تغییر دوربین در ویدیو را می­توانید تعیین کنید. همچنین این امکان وجود دارد که سایز دلخواه خود (عمودی، افقی و مربع) را در ویدیو داشته باشید. دو امکان دیگر امکان انتخاب ندارند اما احتمالاً تا چند روز آینده این امکان هم اضافه خواهد شد. می­‌توانید یک بین دو گزینه ساخت ویدیوهای سریع­تر یا با کیفیت­تر تغییر ایجاد کنید. همچنین دو گزینه ۵ ثانیه و ۱۰ ثانیه برای ویدیوهای خود خواهید داشت. پس از این مراحل روی دکمه Generate بزنید و منتظر معجزه باشید!

Kling AI، تکنولوژی­ای برای آینده!

هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی‌­های نوظهور است که احتمال می­‌رود تا سالیان آینده به طور کلی زندگی انسان­‌ها را منقلب نماید. در این زمینه یکی از چشم­‌نوازترین کاربردهای این تکنولوژی، در حیطه ساخت ویدیو از طریق متن است. پس از طی فرازونشیب­‌های بسیار، امروزه این امر به واسطه چند دقیقه زمان قابل انجام و اجرا است. به طور کلی Kling AI هم یک ابزار کارآمد و پیشرفته است و تا حدی نشان‌­دهنده قدرت کشور چین در این زمینه است. این در حالیست که در ایران ما هنوز حتی یک هوش مصنوعی مستقل و کاملا ایرانی نیز حتی در سطح چت‌­بات ها که رایگان و در دسترس عموم باشد وجود ندارد. امیدواریم سازمان ملی هوش مصنوعی در این زمینه نیز بتواند قدم­‌هایی بردارد. همانطور که تجربه نشان داده است بعد از عمومی کردن ابزارهای هوش مصنوعی پس از مدتی دسترسی به این مدل‌­ها شامل هزینه می­‌شود و برای سازندگان درآمد بسیار زیادی کسب می‌­نماید. پس تا فرصت کافی دارید از این ابزار به راحتی استفاده نمایید.

امیرعلی شریف محسنی وب‌سایت

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *